Український бренд аромакосметики для тіла та волосся Very Very Zen та бренд доглядової косметики для тінейджерів teens only створили особливий музичний джингл «Take it easy» та випустили однойменний дроп доглядової косметики до Дня матері.
Колаборація покликана сприяти порозумінню між мамами та підлітками, знаходженню спільних точок дотику та цінностей. Косметичний набір, що складається з гель-мила та зволожувального міста для тіла, що підходить як мамам, так і підліткам. Його особливістю є спеціальна аромаформула, яка допомагає боротися зі стресом та повертає гарний настрій завдяки поєднанню нот цитрусів, конвалії та мускусу.
Натхненням для колаборації став заклик Першої Леді України Олени Зеленської розробляти власні рецепти емоційної стійкості в рамках місяця обізнаності про ментальне здоров'я. Саме тому два косметичні бренди вирішили об'єднатися у травні та створити новий підхід до догляду за собою, підтримуючи такі різні, але водночас схожі покоління мам та дітей.
Головна мета цієї колаборації – досягти порозуміння через любов, спільні цінності, догляд за собою та ароматерапію. Іноді, щоб уникнути непотрібних і безглуздих сварок, достатньо лише зробити кілька глибоких вдихів і поставитись з гумором до ситуацій, які можуть дратувати.
Джингл «Take it easy», який має однойменну назву з колаборацією двох брендів, вже доступний для прослуховування на всіх стримінгових платформах.