Креативна агенція Drama Queen представила щемке відео для українського бренду Etnodim, присвячене виходу нової колекції «Своя сорочка». Ролик, який розповідає про пошук власного коріння та ідентичності, зібрав більше півмільйона переглядів за добу, ставши найпопулярнішим в історії Etnodim.
Героїнею ролика стала українська танцівниця Марина Кущова – учасниця колективу Apache Crew, яка працювала з артистами Lenny Kravitz, Yung Blud, LatexFauna, Dorofeeva, Monatik, The HARDKISS та багатьма іншими. Хореографиня зуміла передати складні емоційні стани героїні, спираючись на власний досвід пошуку ідентичності.
Відео знімали у Києві, Парижі та Карпатах у співпраці зі студією продакшину tvlab. Музику створив український виконавець Дмитро Авксентьєв (Koloah).
Креативна директорка Drama Queen Анна Гончарова зазначає, що ролик спонукає взяти на себе відповідальність стати носієм знання про своє коріння, плекати його і передавати далі, своїм дітям і онукам.
Відео зрезонувало багатьом українцям, серед яких зірки українського шоу-бізнесу Альона Гудкова, Валерія Гузема, Джамала, Надя Дорофєєва та інші. Наразі ролик зібрав більше 600 тисяч переглядів на сторінці Etnodim та близько 150 тисяч на сторінці Drama Queen.
Нова колекція Etnodim «Своя сорочка» досліджує регіональні особливості Південно-Східних регіонів України, включаючи Наддніпрянщину, Приазов'я, Причорномор'я та Буджак. Глобальна ціль відео – пробудити почуття ностальгії, дорогі людям спогади, нагадати про їхнє коріння, про те, як це – бути «в своїй сорочці».
Креативна агенція Drama Queen була заснована у 2020 році Анною Гончаровою, Олександром Хмировим та Максимом Задорожним. Вона відома гучними кампаніями для таких брендів, як Betterme, Cher17, Etnodim, Kachorovska, Uklon, Pepsi, Skvot та інших.