В Україні запрацювала нова Екосистема для надолуження освітніх втрат, яка вже впроваджується у Цифрових освітніх центрах в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях. Ця ініціатива створена Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) спільно з Асоціацією інноваційної та цифрової освіти за підтримки Міністерства освіти і науки України.
Пандемія COVID-19 та війна спричинили серйозні прогалини у знаннях українських школярів. За даними дослідження PISA-2022, освітні втрати учнів сягають 1,5-2 роки. Заступник міністра освіти і науки Андрій Сташків наголосив, що нова Екосистема допоможе подолати ці втрати, надаючи учням інноваційні інструменти для самостійного навчання.
Екосистема базується на принципі «перевернутого класу», де учні самостійно опрацьовують навчальні матеріали, а вчителі виконують роль менторів. Ключові елементи системи – це тестування на основі штучного інтелекту та інтерактивні кейсові уроки, які адаптовані до рівня знань учнів. В Екосистемі передбачений модуль, який називається «Убер-Школа» – завдяки цьому застосунку на порталі можна миттєво запросити допомогу вчителя дистанційно, без використання сторонніх сервісів.
Перші результати використання Екосистеми показують, що підліткам подобається такий формат навчання. Вони можуть самостійно оцінювати свої знання та працювати над слабкими місцями у зручному для себе темпі. Екосистема безкоштовна та вже доступна для всіх учнів 9-11 класів в Україні та за кордоном.