Проєкт демонструє, як пропаганда та інформаційно-психологічні операції (ІПСО) впливають на мислення українців навіть у буденних ситуаціях. У пʼяти коротких епізодах серіалу висвітлено різні аспекти інформаційної війни, серед них вплив російської музики, використання діпфейків та навіть вороже інформаційне навіювання через дитячі відеоігри. Це не просто нудні історії, а змодельовані реальні життєві ситуації, у яких кожен пізнає себе чи близьких.
Мінісеріал покликаний привернути увагу до російських спецоперацій, спрямованих на розкол українського суспільства. За словами ініціатора проєкту Богдана Тимощука, пропаганда не обмежується лише соціальними мережами, а проникає навіть у повсякденне життя через кулуарні розмови, новини та культурні елементи. «Активний інформаційний вплив на нас чинять ще з 2014 року: інформаційні бульбашки, ботоферми, мʼяка сила культури – усе це дієва зброя у війні проти українців», – наголошує він.
У створенні серіалу взяли участь відомі українські лідери думок та актори, серед яких Маша Єфросиніна, Тімур та Інна Мірошниченки, Анатолій Анатоліч та інші. Інформаційним партнером проєкту стала Київська міська рада, на сайті якої можна переглянути всі серії.