За допремʼєрні покази та перший вікенд романтична комедія виробництва FILM.UA Group за підтримки Нового каналу зібрала 20 165 201 гривню, а загальна кількість проданих квитків становить 113 824.
Другий тиждень поспіль «Песики» утримують першість у прокатному вікенді за кількістю проданих квитків. Спеціальні покази за участю акторів і творчої команди в Києві, Дніпрі, Хмельницькому та Івано-Франківську відбулися з аншлагами.
З 13 березня фільм вийде в обмежений прокат у США та Канаді. Стрічку покажуть, зокрема, в Нью-Йорку, Філадельфії, Тампі та інших містах.
Продюсерка фільму Анна Єлісєєва зазначає, що проєкт був одним із найскладніших для студії через залучення великої кількості собак. Вона наголошує, що команда прагнула створити кіно, яке «подарує позитивні емоції та бодай на дві години допоможе відволіктися від наших реалій».
У центрі сюжету – амбітна кар’єристка Яна, яка через особливості свого характеру не може побудувати тривалі стосунки. Усе змінюється, коли вона стикається з незвичним прокляттям: кожен її коханець перетворюється на песика.