Сім'я Ґуччі жорстко розкритикувала фільм Рідлі Скотта «Дім Ґуччі», який розповідає історію про вбивство спадкоємця модного будинку Мауріціо його дружиною Патрицією Реджані. Родичі героїв картини опублікували відкритий лист, в якому заявили, що Скотт зобразив їх близьких «негідниками, неосвіченими та бездушними до навколишнього світу». Прототипи персонажів такими не були, впевнені Ґуччі.
«Це по-людськи дуже боляче, і це ображає спадщину, на якій зараз будується бренд», – зазначила сім'я та наголосила, що «залишає за собою право на будь-які дії на захист свого імені та іміджу». «[Патриція Реджані] не лише у фільмі, а й у заявах акторів зображується жертвою, яка намагається вижити у чоловічій шовіністичній корпоративній культурі. Не може бути нічого більш далекого від істини», — йдеться у листі. Роботу Леді Ґаґи, яка зіграла Реджані, Ґуччі оцінили як невдалу. Напротивагу, сама Патриція нещодавно похвалила акторку, назвавши її гру геніальною. Щоправда, жінка зазначила, що Леді Ґаґа мала б поговорити з нею «хоча б із ввічливості».
У відповідь на критику Рідлі Скотт сказав, що намагався бути «якнайбільш шанобливим, не спотворюючи факти настільки, наскільки це здавалося можливим». Лист спадкоємців модного будинку він схарактеризував як «тривожно образливий». Особливо режисера обурило невдоволення вибором актора на роль Альдо Ґуччі, про яке спадкоємці заявляли ще на початку зйомок. Альдо у картині зіграв Аль Пачіно. «Як можна бути представленим краще, ніж Аль Пачіно?» – обурюється Скотт. Він зазначив, що зібрав у фільмі «можливо, найкращих акторів світу», і додав, що сім'ї Ґуччі «шалено пощастило».
Напередодні про «Дім Ґуччі» критично висловився і Том Форд, режисер і модельєр, який з 1990 до 2004 року працював креативним директором Gucci та особисто знав героїв нового фільму. За словами Тома, йому «довелося пережити» сеанс тривалістю 2 години 37 хвилин, а «почуття смутку» після перегляду переслідувало його кілька днів. Основним об'єктом критики Форда стали персонажі Альдо Ґуччі, сина засновника будинку моди Ґуччіо Ґуччі та його сина Паоло. Їх зіграли Аль Пачіно та Джаред Лето. За словами дизайнера, іноді йому «здавалося, що це не фільм Рідлі Скотта, а кумедний скетч із Saturday Night Live».
Форду не сподобався образ Паоло Ґуччі: той, мовляв, був ексцентричним, але не божевільним. На цю претензію Скотт відповів, що персонаж був задуманий дещо комічним, тому що збереглося мало відео з реальним прототипом. «Ми знайшли фото, і Джаред [Лето] зробив те, що він зробив, і одягнувся так само, як Паоло. Паоло не так часто говорив на камеру. Отже, певною мірою його образ уявний, але очевидно, що Паоло був дуже яскравою і колоритною людиною», — сказав Скотт.
Дизайнер також звернув увагу на неточність сценарію: «Мауріціо ніколи не піднімав тост за мою дебютну колекцію, як це показано у фільмі. На той час він уже не мав частки в компанії». Наприкінці Том написав, що його емоції «розділить тільки той, хто особисто знайомий з історією та її героями», а «бачити кумедне в такій кривавій трагічній історії було іноді безглуздо, але зрештою сумно». Втім, акторську гру Леді Ґаґи критик оцінив позитивно. Дизайнер назвав співачку «справжньою зіркою», а виконання нею ролі Патриції Реджані – точним.
Нашу рецензію читайте за посиланням. Раніше ми також публікували уривки з інтерв'ю Рідлі Скотта виданню The Deadline, перші відгуки критиків (сценарій не зацінили) і трейлери стрічки.